Jsem nadšený z převodů 48x35/10–33, které mi nabízí SRAM Force AXS. Zvlášť v kopcích na přelomu Vysočiny a Jihočeska je to požehnání. Ze svého Cannondale SuperSix EVO 4. generace jsem permanentně blažený, byla to trefa do černého. #bike
@pavelkout
Ještě aby ne, je to krasavec
@archos Dík, letošní barevné provedení se mi nelíbí tolik jako tohle.
Mimochodem — mám na něm najeto skoro 1 500 kilometrů a celou dobu na TPU duších. Jsou fantastické! Mohu vřele doporučit (nemusí to být hned tyhle Pirelli, nechají se koupit třeba levnější Magene). Ta duše má váhu 35 g, k tomu plášť 215 g, a dohromady je to pecka. Kdo potřebuje bezdušáky?
https://www.koloshop.cz/media/f7/a6/f7a6b0476f6dced1-1600-1200-wz-60.webp
@pavelkout
To kolo i barvu jak máš je parádní. Já bezdušáky nikdy neměl.
@archos Ten SuperSix má ráfky tubeless ready a dostal jsem k nim i příslušné ventilky. Asi dva měsíce jsem studovsl návody i zkušenosti jiných, a nakonec jsem bezduše na žiletce zavrhl, poněvadž mi v mém případě nedávaly smysl, resp. TPU duše se mi zdály vhodnější.
@pavelkout
Přiznal se, že TPU duše jsem neznal. Budu se muset na ně podívat.
@archos Mrkni na tyhle (ty vozím dvě v podsedlové brašně jako rezervu + jednu klasickou butylovou navíc).
https://www.kupkolo.cz/duse-exar-ultralight-tpu-tube-23-28-622-gal-vent-75-mm_z123986/
@pavelkout
Super, díky za tip.
@pavelkout
Jsem myslel, že jsou dražší. To je dobrá cena myslím. Určitě je vyzkouším.
@archos Asi nejlevnější způsob jak ušetřit cca 100 gramů na jednom kole. A jako rezerva neskutečná prostorová úspora. Místo toho můžeš přibalit náhradní patku, a nýtovačku s rychlospojkou, což tě může zachránit od potupného volání o pomoc.
(Nejslabším místem jsou prý ventilky, které mohou občas ucházet, pokud narazíš na blbý kus.)